خانه / رول گونی پلاستیکی / ۳ دلیل نوسان قیمت گونی حصاری در سنندج

۳ دلیل نوسان قیمت گونی حصاری در سنندج

استفاده از رول گونی پلاستیکی جهت نمای ساختمان یا ایجاد حصار در اطراف پروژه ها و زمینه ها کاربرد دارد. جهت استعلام قیمت گونی حصاری و نمای ساختمان در تبریز و ارومیه و زنجان و سنندج می توانید به کارخانجات تولیدی مراجعه نمایید.

خرید گونی نما

در این مقاله می خوانید؛

  1. فرایند تولید انواع کیسه های کامپوزیت چگونه می باشد؟
  2. تولید کنندگان کیسه های جامبو در اراک چه کسانی هستند؟
  3. قیمت خرید عمده جامبو بگ در اصفهان و تبریز چه تفاوتی دارد؟
  4. دلایل نوسان قیمت معنی حصاری در سنندج و تبریز چیست؟

.

جهت استعلام قیمت گونی حصاری و نمای ساختمان در تبریز و ارومیه و زنجان و سنندج می توانید به کارخانجات تولیدی مراجعه نمایید.استفاده از رول گونی پلاستیکی جهت نمای ساختمان یا ایجاد حصار در اطراف پروژه ها و زمینه ها کاربرد دارد.

خرید گونی کامپوزیت

فرایند تولید انواع کیسه های کامپوزیت

کیسه های کامپوزیت از کم هزینه‌ترین کیسه برای محصولات غذایی خوراک دام و طیور و مواد معدنی و ..می باشد. به دلیل کیفیت بالا تنوع در چاپ و تنوع دوخت این محصول در مقایسه با کیسه ها و گونی ها در موقعیت خوبی قرار دارد. پاکت هایی که بدون محدودیت در سایز و بدون محدودیت در تراکم و تا ۶ رنگ چاپ قابلیت دستگاه تولید و مورد توجه مصرف کنندگان واقع می شود.

خرید گونی کامپوزیت

کیسه های کامپوزیت دارای سه یا چهار لایه با ساختاری مقاوم می باشد. از جمله مواد تشکیل دهنده ی کیسه های کامپوزیت پلی پروپیلن بافته شده و پلی اتیلن اکستروژن شده می باشد . همچنین لفاف لمینت شده برای حفاظت از چاپ قرار می گیرد. کیسه های کامپوزیت به صورت دستی یا اتوماتیک پر میشود. لایه های کامپوزیت بشرح زیر  می باشد:

  • یک لایه از جنس پلی پرولین
  •  یک لایه از جنس نایلون
  •  یک لایه از جنس کاغذ کرافت

خرید گونی کامپوزیت

از ویژگی های گونی کامپوزیت مقاومت فشاری بالا فناوری جدید بدون درز، بدون رطوبت و نور و بو،  آنتی استاتیک بودن آن و همچنین قابلیت چاپ ۶ رنگ ضد سایش و لغزش و همچنین برش به شیوه سرد و گاست را می توان نام برد. ظرفیت بارگیری کیسه های کامپوزیت ۵ تا ۵۰ کیلوگرم می باشد تا 6 رنگ قابلیت چاپ رنگی بر روی این کیسه ها امکان پذیر است . حمل سریع ، سهولت در انتقال و ایمنی در مقابل رطوبت و باران از مزایای دیگر این نوع کیسه میباشد. همچنین امکان نگهداری و انبار مواد بر روی یکدیگر اشاره کرد.

خرید گونی کامپوزیت

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت برای گونی های کامپوزیت و همچنین سفارش چاپ بر روی کیسه کامپوزیت مجموعه تولیدی بازرگانی آوید، در تمام ایام هفته مشاوره و ثبت درخواست کرده همچنین ارسال آسان تا شهر مورد نظر شما را انجام میدهد.

خرید گونی جامبو

تولید کنندگان کیسه های جامبو در اراک

اراک یکی از تولید کنندگان با کیفیت جامبو بگ در ایران است. تولید انواع رول گونی و پارچه های پلی پروپیلن در عرض های متفاوت، انواع نایلون با ضخامت و عرض های متنوع انواع کیسه های صنعتی بیگ بک ،جامبو بگ و تولید کیسه های مقاوم در برابر آفتاب با قابلیت تحمل ۲۰۰ تا ۱۶۰۰ ساعت (حدود ۲۰۰ روز)  می باشد. بزرگترین تولیدکنندگان کیسه های جامبو بگ با کیفیت بالا در اراک و تبریز و اصفهان  این محصولات را تولید می‌کنند. جامبوبگ و بیگ بک، کیوبک، اسلیم گ در اندازه ها و فرمت چهار و هشت بند با ظرفیت و تناژ های مختلف و با سفارش چاپ و یا بدون چاپ مشتری تولید می شود.

خرید گونی جامبو

برخی کارخانجات تولید جامبو بگ در اراک عبارتند از:

  1. سنگین بافت
  2. اخوان دوخت
  3. روشاک بافت
  4. و… 

شما میتوانید برای استعلام قیمت جامبوبگ و بدون حضور در شهرها و کارخانجات تولید کننده جامبوبگ فقط با تماس و یا پیام در وبسایت مجموعه تولیدی بازرگانی آوید ارتباط برقرار کرده تا مشاورین مجموعه قیمت روزانه و همچنین مشاوره سفارش گونی متناسب با محصول خود را با قیمت مناسب دریافت کنید.

خرید گونی جامبو

قیمت خرید عمده جامبو بگ در اصفهان و تبریز

کیسه های جامبو جهت حمل و نقل و بسته بندی، انبار،برای محصولات فله ای، پودری با وزن و حجم های بالا برای حمل و جابجایی و بسته بندی قابل استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که جنس محکم و مقاوم پلی پروپیلن این نوع گونی موجب شده ،جابجایی محصولات تسهیل پیدا کند. فعالیت کارخانجات گونی بافی در اصفهان و تبریز با جدیت و کیفیت عالی و معروف ایرانی هستند. تفاوت قیمت انواع کیسه در این دو شهر به خاطر نوع ماشین آلات و مواد اولیه و نیروی کار متفاوت می‌باشد. برای دریافت قیمت عمده  جامبو با توجه به مدل و نوع کیسه جامبو مورد نیاز می توانید از خود کارخانجات گونی بافی در شهر های اصفهان و تبریز به صورت حضوری استعلام قیمت نمایید.

خرید گونی جامبو دست دوم

قیمت کیسه جامبو به عوامل  مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  1. قیمت مواد اولیه در بورس
  2. تیراژ تولید جامبو
  3. نوع ماشین آلات گونی بافی
  4. تعداد بندها جامبوبگ
  5. نوع دوخت کیسه جامبو
  6. نوع درب جامبوبگ
  7. نوع کف جامبو
  8. وزن بار داخل کیسه
  9. نوع بار داخل جامبو
  10. لمینت بودن جامبوبگ
  11. نایلون داخل کیسه جامبو
  12. نوع بند و ضخامت جامبو
  13. و…

خرید گونی جامبو

جهت خرید و استعلام قیمت عمده انواع کیسه جامبو بگ در شهرهای اصفهان و تبریز و دیگر شهرها می توانید از طریق وب سایت و یا تماس با مشاورین فروش این مجموعه در تمامی ساعات شبانه روز و در ایام تعطیل ارتباط گرفته، ثبت سفارش نموده و در سریعترین زمان با کیفیت بالای محصول و قیمت مقرون به صرفه در شهر مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خرید گونی جامبو

دلایل نوسان قیمت گونی حصاری در سنندج و تبریز

قیمت گونی حصاری مانند دیگر محصولات گونی به دلیل نوسانات بازار به صورت روزانه متغیر و دچار تحولات می‌شود. یکی از دلایل اصلی تغییر قیمت این محصول شرایط اقتصادی می باشد.

خرید گونی نما

از جمله محصولات پر استقبال گونی‌های حصاری هستند که مصارف بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فردی را دارا هستند. از جمله انواع گونی حصاری را میتوان گونی برزنت، گونی جمبو لمین ، گونی الوان و توری و گونی چتایی  نام برد. البته که این گونی ها تفاوتی از جهت کیفیت با هم دارند. اما همگی زیر مجموعه گونی حصاری محسوب می شوند.
در واقع گونی های حصاری محصولات ساختمانی هستند که بیشتر برای محوطه سازی اطراف ساختمان ها نگهداری و مراقبت درختان و باغ ها کاربرد دارد. همچنین برای محافظت دام و طیور در سوره های مختلف از این محصول پر کاربرد استفاده می شود. از جمله ویژگی های این محصول ضد آب بودن و ضد آفتاب بودن آن را می توان نام برد.

خرید گونی نما

قیمت گونی حصاری معمولاً با در نظر گرفتن چند عامل تعیین می‌شود. از مهمترین عوامل اثرگذار کیفیت و ویژگی گونی  حصاری می باشد. با توجه به مواد و ترکیبات بکار رفته قیمت این نوع گونی متفاوت می‌شود . همچنین نحوه تولید و یا فرآیندی که در تهیه این گونی به کار رفته در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوسان قیمت ارز و دلار
  • نوسان قیمت مواد اولیه در بورس
  • کاهش عرضه اخلی رول گونی نما
  • افزایش مصرف گونی نما در ایام اربعین در ایران و عراق
  • و…

خرید گونی نما

قیمت گونی حصاری با توجه به ابعاد اندازه و نوع آن متفاوت می باشد .برای استعلام قیمت می توانید به صورت حضوری از فروشگاه ها و مراکز فروش این محصول و یا کارخانجات تولید آن استعلام قیمت کنید. همچنین می توانید با استعلام قیمت روزانه در تمام روزهای هفته با مشاورین ما مشورت کرده و به صورت پشتیبانی از خدمات مجموعه بهره مند شوید.

خرید گونی نما

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی جامبو

۳ مرکز خرید گونی جامبو به قیمت‌ درب کارخانه در اصفهان

کارخانجات گونی بافی متعددی در اصفهان فعالیت می کنند .جهت خرید گونی جامبو قیمت درب …

Message Us on WhatsApp
مشاوره