خانه / رول گونی پلاستیکی / فروش گونی بنگال با قیمت ارزان در خرم آباد +فیلم گونی بنگال

فروش گونی بنگال با قیمت ارزان در خرم آباد +فیلم گونی بنگال

امروزه استفاده از گونی بنگال یا کنفی جهت تولید کیسه گونی مقرون به صرفه نمی باشد و بیشتر از گونی  های پلاستیکی استفاده میشود. خرید و فروش گونی بنگال جهت قیرگونی همچنان رواج دارد.

در این مقاله می خوانید؛

  • قیمت فروش گونی بنگال در خرم آباد و اصفهان چه تفاوتی دارد؟
  • خرید و فروش گونی بنگال در تهران و کرج زیر قیمت بازار
  • تولید رول گونی پلاستیکی جهت صادرات به ترکمنستان و افغانستان با قیمت ارزان

خرید گونی کنفی

تفاوت زیاد قیمت فروش گونی بنگال در خرم آباد و اصفهان

تولید گونی کنفی با توجه به قیمت های بالا در سال ۹۹ بسیار کاهش یافته است و از الیاف گیاه کنف بدست می آید که در کشورهای هند و بنگلادش تولید می‌شود . گونی کنفی معمولاً به صورت رولی تولید و بافته می‌شود و در مدل‌های زیر در بازار عرضه می گردد:

  1. گونی کنفی درجه یک
  2. گونی کنفی درجه دو
  3. گونی کنفی درجه سه

گونی کنفی

گونی کنفی امروزه بیشتر جهت قیرگونی کاربرد دارد .در گذشته از گونی کنفی جهت تولید گونی و یا کاربردهای دیگر استفاده می‌شد . قیمت فروش گونی بنگال یا کنفی در خرم آباد و اصفهان و تهران با توجه به قیمت دلار نوسان می کند . زیرا بیش از ۹۰ درصد گونی بنگال و چتایی در بازار ایران وارداتی می باشند . قیمت فروش گونی بنگال با توجه به قیمت دلار در سال ۹۹ به بیش از ۲۲ هزار تومان رسید .

تفاوت قیمت فروش گونی بنگال در خرم‌آباد اهواز و اصفهان در سال ۹۹ بسیار زیاد شد .زیرا برخی از فروشندگان با قیمت های بالاتری گونی  بنگال خریداری نمودند. فروشندگانی که گونی بنگال قیمت ارزانتری خریداری کرده بودند با قیمت های ارزان تری در بازار خرده فروشی عرضه می کنند . همین نوسانات قیمت دلار سبب شد تا نوسان قیمت فروش گونی بنگال در شهر خرم آباد و اصفهان و اهواز و تهران شدیدتر شود. لذا جهت خرید عمده گونی بنگال باید به فروشندگان مختلف مراجعه نموده و استعلام قیمت نمایید تا بتوانید با ارزانترین قیمت ممکن گونی مورد نیاز خود را تامین نمایید.

خرید گونی بنگال

خرید و فروش گونی بنگال در تهران و کرج زیر قیمت بازار

خرید و فروش گونی بنگال بسیار رواج دارد و از گذشته و سالیان بسیار دور جهت من را بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی و معدنی و شیمیایی است که جایگزینی بنگال استفاده می‌شد. اما امروزه با توجه به افزایش قیمت گونی کنفی و بنگال استفاده از گونی پلاستیکی بسیار رواج پیدا کرده است و گونی بنگال کاربردهای مختلفی دارد و بر اساس درجه‌بندی و کیفیت کیسه گونی کنفی مشخص میشود که عبارتند از:

  • گونی کنفی درجه 1:  که معمولاً جهت گونی دوزی یا فیلتراسیون واحدهای نیشکر استفاده می شود.
  • گونی کنفی درجه ۲ : که معمولاً جهت قیرگونی مورد استفاده قرار می گیرد .
  • گونی کنفی درجه ۳ : که معمولاً جهت استفاده بر روی سازه های سیمانی و بتنی و یا پوشش فضاهای دفاع مقدس و جنگی خرید و فروش می‌شوند.

فروش گونی بنگال

جهت خرید گونی بنگال قیمت عمده در تهران و کرج میتوانید اوارد کنندگان گونی بنگال و کنفی مراجعه نمایید و از زیر قیمت بازار خریداری نمایید .فروش گونی بنگال زیر قیمت بازار در تهران و کرج توسط وارد‌کنندگان عمده گونی چتایی و گونی بنگال انجام می‌شود. جهت خرید عمده گونی بنگال در بازار تهران و کرج می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و ثبت سفارش و خرید نمایید.

رول گونی پلاستیکی
تولید رول گونی پلاستیکی جهت صادرات به ترکمنستان و افغانستان با قیمت ارزان

در سالیان اخیر کارخانجات گونی بافی مدرن و اتوماتیک با ماشین آلات اتوماتیک اروپایی در شهرهای مختلف مانند تبریز و مشهد و یزد و کرج و تهران و رشت و اصفهان و دیگر شهرها به بهره برداری رسیدند. تولید رول گونی پلاستیکی امروزه بسیار مقرون به صرفه می باشد و و بسیاری از افراد و تاجران کشورهای اطراف ایران نیز به دنبال خرید انواع رول گونی پلاستیکی به ایران مراجعه می کنند. رول گونی پلاستیکی معمولاً به دو صورت تولید می‌شود که عبارتند از:

  • رول گونی پلاستیکی تخت
  • رول گونی پلاستیکی گردبافت

رول گونی پلاستیکی گردبافت معمولاً جهت گونی دوزی از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت به راحتی تولید می‌شود و در رنگهای مختلف به بازار عرضه می شود. گونی نمای ساختمان که به صورت رول گونی تخت تولید می شود. معمولاً جهت پوشش نمای ساختمان های در حال ساخت و یا مسقف کردن پروژه‌های عمرانی و باستانی و همچنین جهت فضاسازی و ایجاد حصار در اطراف پروژه های راهسازی و عمرانی کاربرد دارد .رول گونی نما

جهت صادرات رول گونی پلاستیکی به کشورهای افغانستان و پاکستان و ترکمنستان و عراق میتوانید به دفاتر فروش کارخانجات گونی بافی به صورت مستقیم مذاکره نموده و یا با مشاوران فروش مجموعه تماس گرفته تا با ارزان ترین قیمت و در سریعترین زمان خریداری نموده و در کشور پاکستان افغانستان و پاکستان افغانستان و ترکمنستان تحویل بگیرید. انجام کارهای گمرکی و ترخیص و اظهارنامه توسط گروه تولیدی آوید و به نام کارخانه انجام میشود.
.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی جامبو قیر

روش خرید گونی جامبو  قیر بقیمت درب کارخانه در سمنان

 در سالیان اخیر تولید کیسه های جامبو بگ قیر ، استفاده از بیتو بگ یا …

Message Us on WhatsApp
مشاوره