خانه / رول گونی پلاستیکی / آخرین قیمت فروش گونی ضد آفتاب در اصفهان در 1403

آخرین قیمت فروش گونی ضد آفتاب در اصفهان در 1403

 قیمت گونی ضد آفتاب در تبریز و اصفهان و سیرجان با توجه به ابعاد و جنس آن متفاوت می باشد. کارخانجات گونی بافی انواع رول گونی پلاستیکی گردباف و یا نمای ساختمان تولید می کنند.

خرید گونی نما

در این مقاله می خوانید؛

  • قیمت عمده کیسه جامبو دست دوم در بیرجند و کرمان چه تفاوتی دارد؟
  • آخرین قیمت فروش گونی ضد آفتاب در اصفهان و شیراز چقدر است ؟
  • جهت خرید عمده و صادرات جامبوبگ قیر به عراق به کجا مراجعه کنیم؟
  • فرایند چاپ انواع کیسه گونی پلاستیکی چگونه می باشد؟

.

کارخانجات گونی بافی انواع رول گونی پلاستیکی گردباف و یا نمای ساختمان تولید می کنند. قیمت گونی ضد آفتاب  و ضد آب در تبریز و اصفهان و سیرجان با توجه به ابعاد و جنس آن متفاوت می باشد……

خرید گونی جامبو دست دوم

تفاوت قیمت عمده کیسه جامبو دست دوم در بیرجند و کرمان

استفاده از کیسه های دست دوم جابجایی و حمل و نقل و موقت و انبار کردن موقت سبب کاهش هزینه های تولید می‌شود. در سالیان اخیر با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی مواد اولیه و هزینه های بسته بندی بسیاری از کارخانجات و معادن به دنبال خرید انواع گونی های دست دوم می باشند. حمل و نقل مواد اولیه کارخانجات و معادن در حجم بالا با استفاده از کیسه های جامبو دست دوم بسیار مقرون به صرفه و راحت و در زمان کوتاهی انجام می شود.

خرید گونی جامبو دست دوم

در گذشته کارخانجات و معادن برای حمل و نقل مواد اولیه در حجم بالا با استفاده از ماشین آلات سنگین مانند کامیون و تریلی های کمپرسی مواد اولیه را از معادن کارخانجات فرآوری انتقال می دادند . بسیاری از کارخانجات نیز محصولات تولیدی به صورت فله در انبارهای بزرگ به صورت مسقف دپو و انبار می شد. استفاده از کیسه های جامبو سبب شد تا استفاده بهتر از انبار ها و یا کاهش هزینه تولید و حمل و نقل صورت بگیرد و زمان کمتری جهت جابجایی محصولات و مواد مصرف شود .

خرید گونی جامبو دست دوم

استفاده از کیسه های جامبو بگ دست دوم بدون مارک جهت صادرات بسیار محصولات معدنی و شیمیایی کاربرد دارد . جهت خرید گونی جامبو دست دوم بدون مارک جهت صادرات محصولات خود میتوانید با ما تماس بگیرید. کیسه های جامبو بگ دست دوم عمدتاً از پتروشیمی ها و کارخانه مواد  شیمیایی پس از تخلیه در بازار عرضه می شود. باید توجه داشته باشید که گونی های جامبو سالم و بدون پارگی و بدون پوسیدگی باشد و گرنه ریسک‌ حمل و نقل با کیسه های جامبو دست دوم بسیار بالا می باشد.

خرید گونی جامبو دست دوم

آخرین قیمت فروش گونی ضد آفتاب در اصفهان و شیراز

در بسیاری از پروژه های ساختمانی و راه سازی استفاده از گونی نما یا توری جهت ایمنی محل ساخت و ساز و یا پوشش ساختمان در مقابل گرما و سرما هنگام کار از الزامات زیست محیطی و قوانین شهرداری می باشد. در سالیان اخیر به سر ساختمان ها جهت ساخت و ساز حتماً باید موارد ایمنی از جمله پوشش نمای ساختمان را رعایت نمایند . گونی نمای ساختمان در ابعاد و کیفیت مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

خرید گونی نما ضد آفتاب

تولید رول گونی نمای ساختمان در کارخانجات گونی بافی در تبریز و اصفهان و رشت و تهران و دیگر شهرها انجام می شود. صادرات رول گونی نما با توجه به قیمت تولید پایین در ایران به کشورهای ارمنستان و عراق و پاکستان و عمان و روسیه و دیگر کشورها انجام می شود. جهت خرید عمده و صادرات رول گونی نمای ساختمان می توانید به دفاتر فروش این کارخانجات مراجعه نموده و یا با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته و با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

خرید گونی نما

البته جهت خرید انواع گونی نما به میزان کم می توانید به ابزار فروشی ها و مصالح فروشی ها مراجعه نموده و گونی نما مورد نیاز در متراژ محدود را به صورت متری خریداری نمایید. قیمت فروش عمده گونی ضد آفتاب ساختمانی به صورت کیلویی بر اساس وزن خالص یک رول محاسبه می شود. رول گونی نما ساختمانی در ابعاد ۲ متری و ۳ متری و چهار متری تولید و در بازار ها داخل و خارج از کشور عرضه می شود. گونی نما ساختمانی در کیفیت های مختلفی تولید می شود که عبارتند از:

  • گونی نما ضد آب
  • گونی نما ضد آفتاب
  • گونی نما ساده
  • گونی نما ضد آب و ضد آفتاب

خرید گونی نما ضد آفتاب

جهت استعلام قیمت گونی ضد آفتاب و نما ساختمانی می توانیم با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام هفته تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید. آخرین قیمت فروش گونی ضد آفتاب ساختمانی در شیراز و اصفهان در تابستان ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  1. گونی نما ضد آب کیلو ۶۵۰۰۰ تومان
  2. گونی نما ضد آفتاب کیلو ۶۳۰۰۰ تومان
  3. گونی نما ساده کیلو ۵۸۰۰۰ تومان
  4. گونی نما ضد آب و ضد آفتاب کیلو ۶۳۰۰۰ تومان

خرید گونی نما

باید توجه کنیم که ضخامت انواع گونی نما ساختمان متفاوت باشد و هر کارخانه با قیمت های خاص خود تولید و به فروش میرساند . ضخامت گونی نمای ساختمانی بر اساس گرماژ در هر متر مربع مشخص می‌شود که برخی از این وزن ها به صورت نرمال عبارتند از:

  • گونی نما ضد آب کیلو ۸۵ گرم در مترمربع
  • گونی نما ضد آفتاب ۱۲۰ یا ۱۷۰ گرم در مترمربع
  • گونی نما ساده ۶۵ گرم در مترمربع
  • گونی نما ضد آب و ضد آفتاب ۱۸۰ گرم در مترمربع

خرید گونی نما ضد آفتاب

خرید عمده و صادرات جامبوبگ قیر به عراق

برخی از محصولات شیمیایی و معدنی با استفاده از بشکه و یا به صورت فله صادر می شوند. ولی بسیاری از محصولات در سال های اخیر با توجه به الزامات زیست محیطی و سهولت حمل و نقل و همچنین وحود قوانین حمل و نقل دریایی و ریلی با استفاده از جامبوبگ صادر می شود. صنایع مختلفی که از کیسه جامبو جهت حمل و نقل و صادرات محصولات خود در سطح جهان استفاده می کنند عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع شیمیایی
  3. صنایع نفت و گاز
  4. صنایع پتروشیمی
  5. صنایع غذایی
  6. صنایع فولاد
  7. صنایع ساختمانی
  8. صنایع بهداشتی
  9. صنایع دارویی
  10. صنایع کشاورزی
  11. صنایع دامی
  12. صنایع نظامی
  13. و غیره

خرید گونی جامبو قیر

استفاده از کیسه جامبو سبب کاهش زمان بارگیری و تخلیه می شود . همچنین فضای مورد نیاز جهت انبارداری و حمل و نقل بسیار کاهش می یابد و حداکثر استفاده از محیط انبار انجام می شود . همچنین باعث کاهش پرتی و اتلاف مواد فله در هنگام بارگیری و تخلیه می شود .

یکی از محصولاتی که در سالیان اخیر با استفاده از کیسه جامبو صادر می شود قیر می باشد. صادرات قیر معمولاً به صورت فله یا بشکه در سطح جهان انجام می شود. اما با توجه به افزایش هزینه حمل و نقل و بسته بندی و همچنین پیشرفت تکنولوژی ساخت و تولید گونی جامبو قیر که بتواند تحمل دمای قیر مذاب را داشته باشد استفاده از جامبو قیر رواج پیدا کرده است.

خرید گونی جامبو قیر

برخی از کارخانجات گونی بافی و تولید کیسه جامبو امکان تولید آن را برای صادرات دارند. تولید کیسه جامبو برای قیر بسیار پیچیده بوده و بافت گونی و دوخت و برش آن با دقت خاصی انجام می شود .ضمناً دو لایه نایلون داخلی نانو درون آن قرار می گیرد تا دمای قیر مذاب را تحمل کند و کیسه جامبو ذوب نشود. کیسه جامبو بگ قیر با عنوان بیتو بگ یا پلی بگ نیز شناخته می شود. قیمت خرید عمده و صادرات جامبو بگ قیر در تبریز و اصفهان و تهران و اراک تفاوت دارند.

خرید گونی جامبو دست دوم

عوامل مختلفی در تعیین قیمت بیتوبگ تاثیر گذارند که برخی از این فاکتور ها عبارتند از:

  • قیمت مواد اولیه در بورس
  • قیمت ارز و دلار
  • ابعاد کیسه جامبوقیر
  • تعداد کیسه جامبو قیر
  • دمای قیر مذاب هنگام بارگیری
  • نوع بافت جامبوبگ قیر
  • نوع نایلون درون کیسه بیتوبگ
  • تعداد بندهای جامبوبگ قیر
  • نوع بسته بندی کیسه جامبو قیر
  • نوع ماشن آلات گونی بافی
  • ضخامت بندهای جامبوبگ
  • و..

 

در اینجا فیلم  پر کردن جامبو بگ قیر مشاهده می نمایید.

 

جامبو قیر معمولاً به صورت ذوزنقه ای و یا مکعبی در قفسه های آلومینیومی یا فولادی و یا بر روی پالت دسته بندی می شود. جهت استعلام قیمت عمده بیتوبگ و صادرات به کشورهای عراق و امارات می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و یا از کارخانجات تولید کیسه جامبو قیر در تبریز و اصفهان و اراک به صورت مستقیم خریداری نمایید.

خرید گونی چاپی

فرایند چاپ انواع کیسه گونی پلاستیکی

بسته بندی محصولات و کالاها در فروش و صادرات به کشورهای مختلف بسیار تاثیر گذار می باشد. صنعت بسته بندی در جهان بسیار پیشرفت کرده است. بسته بندی با استفاده از کارتون یا نایلون یا کیسه گونی و موارد دیگر بسیار رواج دارد. چاپ بر روی انواع بسته بندی با استفاده از ماشین آلات به روز در تمامی جهان اهمیت دارد . صنعت چاپ و بسته بندی و صنعت مکمل هم دیگر می باشند. چاپ بر روی اجناس مختلف مختلف متفاوت است.

خرید گونی چاپی

برخی از انواع چاپ عبارتند از:

  1. چاپ بر روی فلز
  2. چاپ بر روی چوب
  3. چاپ بر روی گونی
  4. چاپ بر روی نایلون
  5. چاپ بر روی کاغذ
  6. چاپ بر روی پلاستیک
  7. چاپ بر روی سفال
  8. چاپ بر روی شیشه
  9. و … 

خرید گونی چاپی

فرایند چاپ گونی با روش های مختلف انجام می شود. اما عموما چاپ بر روی رول گونی انجام می شود و سپس دوخت و برش بر روی آن انجام می گیرد. روش های چاپ بر روی کیسه گونی عبارتند از:

  • چاپ هلیو
  • چاپ فلکسو
  • چاپ لیزری
  • چاپ تامپون
  • چاپ سیلک
  • چاپ شیت
  • چاپ سیلندر مرکزی
  • و…

در اینجا فرایند چاپ گونی به روش های مختلف را مشاهده می کنید.

جهت استعلام هزینه چاپ و تولید  کیسه گونی درانواع مختلف می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام  هفته تماس بگیرید.خرید گونی چاپی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی جامبو

۳ مرکز خرید گونی جامبو به قیمت‌ درب کارخانه در اصفهان

کارخانجات گونی بافی متعددی در اصفهان فعالیت می کنند .جهت خرید گونی جامبو قیمت درب …

Message Us on WhatsApp
مشاوره