خانه / رول گونی پلاستیکی / کاهش قیمت گونی ضد آب و آفتاب در تابستان 1402

کاهش قیمت گونی ضد آب و آفتاب در تابستان 1402

رول گونی نمای ساختمان در ابعاد و انواع مختلف ضد آب و یا ضد  آفتاب تولید می گردد .جهت استعلام قیمت گونی ضد آب و آفتاب  در تبریز و سنندج و زنجان می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت گونی رولی

 

در این مقاله می خوانید؛

  • کیسه جامبو چه کاربردهایی دارد ؟
  • قیمت فروش عمده رول گونی نما در کرج و قزوین چه تفاوتی دارد ؟
  • دلایل کاهش قیمت ضد آب و آفتاب در تابستان ۱۴۰۱ چیست؟
  • قیمت انواع گونی کنفی در تبریز و سنندج چقدر است؟

.جهت استعلام قیمت گونی ضد آب و ضد آفتاب در تبریز و سنندج و زنجان می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید. رول گونی نمای ساختمان در ابعاد و انواع مختلف تولید می گردد

…..قیمت گونی جامبو

کیسه جامبو چه کاربردهایی دارد؟

کیسه جامبو در سالیان اخیر بسیار مورد استفاده در صنایع مختلف قرار گرفته است .کیسه جامبو در واقع کیسه های گونی ضخیم می باشد که در ابعاد بسیار بزرگ تر از گونی های معمولی تولید می شود. ساخت و تولید گونی جامبو بسیار پیچیده و خاص می باشد و ریسک بالایی دارد. زیرا وزن بیش از ۵۰۰ کیلوگرم تا سه تن امکانات حمل دارد. که بستگی به ابعاد و نوع پارچه و بافت گونی جامبو دارد .

قیمت گونی جامبو

جامبوبگ در واقع کیسه های بزرگ از جنس پلی پروپیلن فشرده و ضخیم میباشد که در اطراف آن چهار بند دوخته شده و به صورت قلاب در بالای گونی قرار می گیرد . گونی جامبو پس از پر شدن به وسیله جرثقیل یا لیفتراک بلند شده و در کشتی یا واگن و یا روی تریلی قرار میگیرد . صنایع مختلفی از انواع کیسه جامبو اسفاده می‌کنند. صادرات بسیاری از محصولات به صورت ریلی و دریایی با استفاده از جامبو انجام می‌شود. برخی از این صنایع عبارتند از:

  • صنایع معدنی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع نفت و گاز
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع غذایی
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع بهداشتی
  • صنایع دامی
  • صنایع ساختمانی
  • صنایع دارویی
  • صنایع نظامی
  • صنایع دریایی
  • و غیره

قیمت گونی جامبو

کیسه جامبو کاربرد های مختلفی دارد . برخی از کاربرد های جامبوبگ عبارتند از:

  1. حمل بار
  2. صادرات محصولات
  3. انبار کردن کالاها
  4. جابجایی موقت مواد پودری
  5. دیوارچینی در سواحل
  6. دیوار چینی در پروژه های راهسازی
  7. دیوار چینی کنار رودخانه ها و جلوگیری از سیلاب
  8. و…

قیمت گونی جامبو

تفاوت قیمت عمده رول گونی ضد آفتاب در کرج و قزوین

رول کیسه گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی تولید می گردد .عموما تمام محصولاتی که بافته می شود مانند پارچه و پلاستیک و نایلون و چرم به صورت رول تولید و در بازار داخل و خارج از کشور عرضه می شود . گونی پلاستیکی نیز به صورت رول گونی بافته می شود. گونی  پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی مدرن در شهرهای تبریز و اصفهان و تبریز و تهران و اراک و کرج و قزوین قابل تولید می باشد.

هر کارخانه ای در ابعاد و مشخصات ویژه خود امکان تولید رول گونی پلاستیکی دارد .برخی از کارخانجات فقط گونی عریض تولید می کنند. برخی از کارخانجات فقط گونی های کوچیک ضخیم تولید می کنند. برخی دیگر کارخانه ها فقط انواع گونی نما ساختمانی تولید می نمایند. برخی از کارخانجات امکان تولید گونی شیشه ای و برخی دیگر امکان تولید گونی های سیمانی adstar دارند.

 

قیمت گونی نما

رول گونی گردباف از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت قابلیت تولید در کارخانجات مختلف دارد و عموما جهت گونی دوزی استفاده می شود. گونی  تخت که به عنوان نمای ساختمان معروف است در ابعاد ۲ متری و ۳ متری و 4متری به صورت رول با کیفیت های مختلف تولید می شود که عبارتند از:

  • رول گونی نما ضد آب
  • رول گونی نما ضد آفتاب
  • رول گونی نما ساده
  • رول گونی نما ضد آب و ضد آفتاب

قیمت گونی رولی

جهت خرید عمده گونی نمای ساختمانی در تبریز و اصفهان و زنجان و کرج و قزوین می‌توانید به کارخانجات تولید گونی نمای ساختمانی در تبریز و سیرجان و اصفهان و تهران مراجعه کنید. تفاوت قیمت نمای ساختمان در کارخانجات مختلف با توجه به عوامل مختلفی مشخص می‌شود که برخی از این فاکتورها عبارتند از:

  1. نوع ماشین آلات گونی بافی
  2. نوع بافت گونی
  3. قیمت ارز و دلار
  4. ابعاد گونی نما
  5. قیمت مواد پلی پروپیلن در بورس
  6. قیمت مواد پلی اتیلن در بورس
  7. قیمت آنتی یووی و سایر افزودنیها
  8. تیراژ تولید رول گونی نما
  9. ضخامت و گرماژ رول گونی نما
  10. و…

قیمت گونی نما

جهت استعلام قیمت و خرید عمده انواع گونی نما ساختمانی در اراک و زنجان و قزوین و تبریز و صادرات به کشورهای اطراف مانند امارات و عراق و پاکستان و ارمنستان می توانید به کارخانجات گونی بافی بزرگ مراجعه نموده و یا با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته و با ارزان ترین قیمت و در سریعترین زمان خریداری نمایید. قیمت  عمده  گونی نما بصورت کیلویی و در هنگام خرده فروشی بصورت متری محاسبه می شود.

آخرین قیمت گونی نما یا چتایی شهریور ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • رول گونی نما ضد آب ===»  کیلو 64000 تومن
  • رول گونی نما ضد آفتاب ===» کیلو 62000 تومن
  • رول گونی نما ساده ===» کیلو 57000 تومن
  • رول گونی نما ضد آب و ضد آفتاب ===» کیلو 64000 تومن

قیمت گونی رولی

دلایل کاهش قیمت گونی ضد آب و آفتاب در تابستان ۱۴۰۱

در سال ۱۴۰۱ قیمت بسیاری از مواد اولیه خوراکی و شیمیایی و صنعتی با توجه به سیاستهای کشور افزایش پیدا نمود. افزایش قیمت ها تاثیر زیادی در افزایش هزینه‌های تولید کارخانجات ایجاد می کند. رول گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی بزرگ در شهرهای تبریز و اصفهان و اراک و شیرازتولید می‌شود. استفاده از گونی نمای ساختمان با توجه به الزامات شهرداری و قوانین زیست محیطی در پروژه های ساختمانی بسیار کاربرد دارد که سبب افزایش هزینه‌های تولید ساختمان نیز می شود .

قیمت گونی نما

جهت خرید انواع رول گونی ضد آب و ضد آفتاب می توانید به ابزار فروشی ها و مصالح فروشی ها مراجعه کنید. افزایش قیمت دلار و همچنین نوسانات قیمت بازار و افزایش قیمت بسیاری از مواد اولیه تاثیرات بسیار زیادی در افزایش قیمت محصولات مختلف پلاستیکی مانند کیسه گونی ایفا کرده است. قیمت گونی های نمای ساختمان ضد آب و ضد آفتاب راه طوسی در بهار ۱۴۰۱ مانند بسیاری از محصولات افزایش پیدا کرد. اما در تابستان به دلیل کاهش تقاضا که معمولاً در تابستان وجود دارد کاهش قیمت پیدا کرده است. استفاده از گونی نمای ساختمانی در فصل زمستان بیشتر است. زیرا سرما و باد و باران تاثیر زیادی در هنگام ساخت ساز ساختمان ها دارد. اما در تابستان به دلیل کاهش بارندگی و همچنین کاهش ساخت و ساز استفاده از گونی های ضدآب و ضد آفتاب جهت نمای ساختمان کاهش می یابد.

قیمت گونی نما

به هر حال جهت استعلام قیمت انواع گونی نما مورد نیاز خود و یا صادرات به کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان و ارمنستان با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید در تمام ایام هفته تماس بگیرید و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

قیمت گونی رولی

قیمت انواع گونی کنفی در تبریز و سنندج

گونی کنفی یا بنگال از قرن ها پیش جهت بسته بندی محصولات غذایی و معدنی کاربرد داشته است. گیاه کنف معمولاً در کشورهای هند و پاکستان و بنگلادش رشد می‌کند و از آن جهت تولید انواع گونی کنفی یا چتایی استفاده می شود که از کشورهای بنگلادش و هند و پاکستان به تمامی کشورهای جهان صادر می شود. البته با توجه به اینکه قیمت گونی کنفی وابسته به نرخ ارز می باشد استفاده از آن مقرون به صرفه نمی باشد.

قیمت گونی کنفی

واردات گونی کنفی از کشورهای هند و پاکستان و بنگلادش به ایران به صورت الیاف یا رول گونی و یا کیسه گونی آماده دوخته شده انجام می شود. قیمت گونی کنفی با توجه به قیمت ارز و دلار  مشخص می شود. جهت استعلام قیمت گونی کنفی یا بنگال مورد نیاز خود می توانید در تبریز و اصفهان و قزوین و دیگر شهرها با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید یا از ابزار فروشی ها و مصالح فروشی ها خریداری نمایید.  رول گونی کنفی در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود که عبارتند از:

  1. گونی کنفی درجه 1:جهت گونی دوزی در ضخامت های مختلف تولید می گردد.
  2. گونی کنفی درجه۲ : که جهت قیرگونی و فیلتراسیون واحدهای نیشکر در گذشته استفاده می شد.
  3. گونی کنفی درجه ۳ : که عمدتاً جهت بسته بندی پنبه در حجم بالا و همچنین به عنوان روکش روی بتن ریزی و حفظ رطوبت در بتن استفاده می شود.

قیمت گونی کنفی

آخرین قیمت گونی کنفی یا چتایی تیر ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • گونی کنفی درجه یک متری ۲۵۰۰۰ تومان
  • گونی کنفی درجه دو متری ۲۲۰۰۰ تومان
  • گونی کنفی درجه سه متری ۱۹,۰۰۰ تومان

رول گونی بنگال یا کنفی درجه ۲ معمولاً عرض ۱۱۵ سانت می باشد و بصورت عدل های ۱۰۰۰ یاردی به فروش می رسد. رول گونی بنگال یا کنفی درجه ۳ معمولاً عرض ۱۰۵ سانت می باشد و بصورت  عدل های ۲۰۰۰ یاردی به فروش می رسد.

قیمت گونی کنفی

آخرین قیمت گونی کنفی یا چتایی آبان ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • گونی کنفی درجه یک متری 27500 تومان
  • گونی کنفی درجه دو متری 25000 تومان
  • گونی کنفی درجه سه متری 21500 تومان

 

در اینجا فیلم از انواع کیسه گونی کنفی را مشاهده می نمایید.

 

الیاف گیاهی کنف نیز به صورت نخ به ایران صادر می‌شود و کارخانجات گونی بافی کنفی در شهرهای مختلف ایران فعالیت میکنند و رول گونی کنفی در ابعاد و اندازه مختلف تولید می کنند. برخی از این کارخانجات عبارتند از:

  1. کارخانه گونی بافی کنفی اصفهان
  2. کارخانه گونی بافی کنفی شهریار
  3. کارخانه گونی بافی کنفی مشهد
  4. کارخانه گونی بافی کنفی لاهیجان

قیمت گونی کنفی

جهت ارتباط با کارخانجات گونی بافی کنفی در شهر های مختلف و خرید عمده می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و به قیمت درب کارخانه از این کارخانجات خریداری نمایید.

.

.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی جامبو قیر

روش خرید گونی جامبو  قیر بقیمت درب کارخانه در سمنان

 در سالیان اخیر تولید کیسه های جامبو بگ قیر ، استفاده از بیتو بگ یا …

Message Us on WhatsApp
مشاوره