خانه / رول گونی پلاستیکی / قیمت خرید گونی خالی حبوبات در بندرعباس د ر1402

قیمت خرید گونی خالی حبوبات در بندرعباس د ر1402

قیمت خرید گونی خالی برنج در همدان و خرم آباد و سنندج چقدر است؟ جهت خرید گونی خالی حبوبات به صورت عمده در کرمانشاه و بندرعباس و اهواز به کجا مراجعه کنیم؟ فرایند تولید انواع گونی پلاستیکی چگونه می باشد ؟قیمت خرید گونی خالی پلاستیکی به چه عواملی بستگی دارد؟

 

استفاده از گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی بهتر از محصولات بسیار ضروری می باشد. در بسیاری از موارد کارگاه ها و یا فروشندگان در بازار جهت جابجای تعداد محدودی از سفارشات مشتریان نیازبه خرید گونی خالی در ابعاد مختلف دارند. که می‌توانید جهت خرید گونی خالی به ابزار فروشی ها و یا پلاستیک فروشی ها و همچنین بازار گونی فروشها در شهر خود مراجعه نمایید.

خرید گونی خالی

قیمت خرید گونی خالی برنج در همدان و خرم آباد 

استفاده از انواع گونی جهت حمل و نقل و بسته بندی محصولات غذایی مانند گندم و برنج و نخود و حبوبات و سایر محصولات کشاورزی بسیار کاربرد دارد . از قدیم الایام استفاده از انواع گونی کنفی یا چتایی بسیار مرسوم بوده است . اما امروزه انواع گونی پارچه ای یا گونی پلاستیکی با توجه به قیمت مناسب آن استفاده می شود . جهت خرید گونی خالی در تیراژ بالا میتوانید به کارخانجات و کارگاه های تولیدی مراجعه نمایید.  اما اگر قصد خرید گونی خالی در تعداد محدودی دارید می توانید به بازار گونی فروشها در کرمانشاه و تبریز و مشهد و اراک و دیگر شهرها مراجعه نمایید.

 

فیلم دوخت و برش کیسه گونی پلاستیکی در کارگاه گونی دوزی

 

قیمت خرید گونی خالی در شهرهای همدان و خرم آباد و سنندج و کرمانشاه بستگی به تعداد خرید شما دارد و در ابعاد مختلف قیمت ها متفاوت خواهد بود. مثلا جهت خرید گونی خالی ده کیلویی پلاستیکی برای برنج در همدان و تبریز و خرم آباد سنندج می‌توانید حداقل با ۵۵۰ تومان خرید نمایید .جهت خرید گونی خالی برنج و حبوبات و سایر مواد غذایی در وزن های ۱۰ کیلو ۵ کیلو و ۲۵ کیلوگرم می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و استعلام‌قیمت نمایید.

 

 

امروزه با توجه به افزایش هزینه ها، استفاده از انواع گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات در صنایع مختلف مورد توجه بسیاری از کارخانجات و کشاورزان می باشد

 

 خرید گونی خالی حبوبات به صورت عمده در کرمانشاه و بندرعباس  

استفاده از گونی خالی جهت پر کردن بسته بندی انواع حبوبات و محصولات کشاورزی بسیار رواج دارد و بسیاری از محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز خشکبار نیز جهت حمل و نقل و بسته بندی از انواع گونی پلاستیکی استفاده می کنند. بسیاری از کشاورزان در هنگام برداشت محصولات به دنبال خرید گونی خالی در تیراژ مختلف از نزدیکترین محل به زمین های خود می باشند. جهت خرید خالی در ابعاد مختلف جهت حبوبات یا خشکبار یا انواع سیب زمینی و پیاز و همچنین گونی مخصوص برنج و سایر محصولات کشاورزی می توانید به بازار گونی فروشها در شهر خود مراجعه کنید. و یا از طریق تماس با مشاورین فروش این مجموعه در شهرهای مختلف مانند اهواز و بندر عباس و کرمانشاه و  خرم آباد و شهرهای دیگر جهت خرید گونی خالی استعلام قیمت و موجودی نمایید. گروه تولیدی آوید در اولین فرصت و سریعترین زمان انواع گونی خالی مورد نیاز شما را در شهر شما تحویل خواهد داد.

خرید گونی خالی

فرایند تولید انواع گونی پلاستیکی  

استفاده از انواع گونی کنفی در گذشته بسیار مرسوم بوده است و پس از آن انواع گونی پارچه مورد استفاده قرار می گرفته است.اولین کارخانه تولید گونی در ایران در سال ۱۳۱۱ در رشت افتتاح گردید.  امروزه با توجه به افزایش هزینه ها، استفاده از انواع گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات در صنایع مختلف مورد توجه بسیاری از کارخانجات و کشاورزان می باشد. فرآیند تولید انواع گونی پلاستیکی به طور کلی شامل چهار مرحله می باشد. با توجه به نوع ماشین آلات و کارخانه جات گونی بافی برخی مراحل تفاوت دارد و عبارتند از:

  • ریسندگی
  • بافندگی
  • دوخت و برش
  • چاپ و بسته بندی

 

رول گونی پلاستیکی

 

در برخی از کارخانجات و کارگاه ها با توجه به نوع ماشین آلات سنتی یا مدرن، بعد از بافندگی و بافت گونی، کار چاپ به صورت رول انجام می‌شود و سپس دوخت و برش انجام می گردد .اما در کارگاه های سنتی پس از بافته شدن گونی به صورت تخت یا تار و پودی، برش داده می شود و سپس جهت چاپ به بخش رنگ و چاپ فرستاده می شود.

 

قیمت خرید  رول گونی  پلاستیکی  

جهت خرید انواع رول گونی پلاستیکی میتوانید به کارگاه های تولیدی و کارخانجات گونی بافی مراجعه کنید و با توجه به نوع مورد نظر خود و ابعاد و تیراژ سفارش خود استعلام قیمت نمایید . قیمت خرید رول گونی پلاستیکی در کارگاه های سنتی و مدرن بستگی به تیراژ تولید دارد و با هم متفاوت می باشد. البته عوامل مختلف دیگری در تعیین قیمت خرید رول گونی پلاستیکی خالی تاثیر گذار می باشد. برخی از این عوامل عبارتند از :

قیمت رول گونی

 

  1. نوسان قیمت دلار
  2. نوسان قیمت مواد اولیه در بورس
  3. هزینه حمل و نقل مواد اولیه به کارخانه
  4. هزینه‌های تولید شامل آب و برق و گاز
  5. نوع نخ   رول گونی پلاستیکی
  6. نوع ماشن آلات گونی بافی
  7. نوع بافت رول گونی پلاستیکی
  8. تیراژ تولید رول گونی پلاستیکی
  9. نوع  رنگ رول گونی پلاستیکی
  10. لمینت بودن رول گونی پلاستیکی
  11. یووی بون رول گونی پلاستیکی
  12. و..
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک
Message Us on WhatsApp
مشاوره