خانه / گونی پلاستیکی / کاهش قیمت روز گونی خوراک دام در خرم آباد+ فیلم چاپ گونی خوراک دام

کاهش قیمت روز گونی خوراک دام در خرم آباد+ فیلم چاپ گونی خوراک دام

بسیاری از مواد غذایی و خوراک دام و طیور برای بسته بندی از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می کنند. قیمت گونی خوراک دام در کرج و خرم آباد و شهرکرد با توجه به ابعاد و کیفیت گونی در کارخانجات مختلف تفاوت دارد.

قیمت گونی خوراک دام

در این مقاله می خوانید؛

  • مرکز تولید گونی برنج پارچه ای در قزوین کجاست؟
  • قیمت گونی خوراک دام در تبریز و خرم آباد چه تفاوتی دارد؟
  • آخرین قیمت گونی قیرگونی در تابستان ۱۴۰۱ چقدر است؟
  • تولید کنندگان گونی کامپوزیت در تبریز و رشت و اصفهان چه کسانی هستند؟

.

قیمت گونی خوراک دام در کرج و خرم آباد و شهرکرد با توجه به ابعاد و کیفیت گونی در کارخانجات مختلف تفاوت دارد. بسیاری از مواد غذایی و خوراک دام و طیور برای بسته بندی از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می کنند.

….قیمت گونی پارچه ای

مرکز تولید و چاپ گونی برنج پارچه ای در قزوین

استفاده از کیسه گونی جهت بسته بندی بسیاری محصولات غذایی و کشاورزی کاربرد دارد. بسته بندی برخی از محصولات با استفاده از ظروف پلاستیکی یا نایلون یا کارتون انجام می شود .که با توجه به سلیقه و نیاز بازار و نوع محصول از انواع بسته بندی با چاپ استفاده می شود .استفاده از گونی های نخی و کنفی از گذشته بسیار دور رواج داشته است. در سال های اخیر استفاده از گونی های پلاستیکی رواج دارد. البته هنوز از گونی های برنج و نمک در ابعاد کوچک معمولا از گونی های متقال یا نخی استفاده می شود. قیمت گونی خوراک دام در کرج و خرم آباد و شهرکرد با توجه به ابعاد و کیفیت گونی در کارخانجات مختلف تفاوت دارد.

قیمت گونی پارچه ای

گونی پارچه ای توان حمل بار زیادی ندارد و معمولاً در ابعاد یک یا دو کیلویی تا ۱۰ کیلو مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ روی گونی متقال در رنگ های مختلف امکان پذیر می باشد. برخی از همکاران در شهرهای اصفهان و قزوین و تهران و رشت هنوز از گونی متقال یا فلامنت جهت بسته بندی محصولات کشاورزی و غذایی استفاده می کنند.

قیمت گونی پارچه ای

جهت چاپ روی گونی متقال به صورت تک رنگ و دو رنگ و یا تصویری می توانید با تولید کنندگان گونی متقال یا فلامنت از طریق اینترنت جستجو نموده و تماس بگیرید. یا با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام هفته تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید. قیمت گونی متقال یا نخی از گونی پلاستیکی گران تر می باشد. خرید گونی پلاستیکی جهت برنج و سایر مواد غذایی به صرفه میباشد.

 

در اینجا فیلم چاپ روی گونی متقال را مشاهده می نمایید

 

 

قیمت گونی خوراک دام در تبریز و خرم آباد چه تفاوتی دارد؟

کیسه گونی پلاستیکی در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود . برخی انواع کیسه گونی پلاستیکی که در صنایع مختلف شرکت بسته بندی استفاده می شود عبارتند از:

  1. گونی پلاستیکی ساده
  2. کیسه گونی کامپوزیت
  3. گونی سیمان adstar
  4. کیسه گونی صدفی
  5. کیسه گونی لمینت
  6. گونی پلاستیکی نایلون دار
  7. کیسه گونی جامبو
  8. و…

قیمت گونی خوراک دام

استفاده از کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلف بسیار مقرون به صرفه می باشد. بسیاری از محصولات کشاورزی و دامی و غذایی از گونی های پلاستیکی استفاده می کنند. با توجه به نیاز و یا الزامات زیست محیطی و بهداشتی از انواع گونی پلاستیکی خرید می کنند. گونی پلاستیکی در ضخامت مختلف قابل تولید می باشد. به عنوان مثال رول گونی پلاستیکی عرض۶۰ جهت خوراک دام و طیور به صورت گردباف تولید می شود و کارخانجات مختلف عرض ۶۰ در ضخامت های مختلف تولید می کنند. تولید کنندگان گونی با توجه به گرما و وزن هر متر گونی ضخامت آن را محاسبه می کنند. جهت استعلام قیمت گونی خوراک دام در تیراژ بالا میتوانید به تولید کنندگان کیسه گونی مراجعه نمایید.

قیمت گونی خوراک دام

گونی عرض ۶۰ سانت از ۴۵ گرم تا ۱۲۰ گرم قابل تولید می باشد . کارخانجات اصفهان معمولاً گونی ضخیم با گرماژ بالا تولید می کند. کارخانجات تهران و تبریز معمولاً گونی نازک با گرماژ پایین عرضه می کنند. جهت استعلام قیمت گونی در ضخامت های مختلف می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید. استفاده از گونی با ضخامت های مختلف برای مواد و محصولات گوناگون کاربرد دارد .به عنوان مثال گونی ۶۰ در ۹۰ در ضخامت های مختلف انواع کالا ها استفاده می شود که عبارتند از:

قیمت گونی خوراک دام

  • گونی ۶۰در۹۰ با وزن ۴۸ گرم جهت بسته بندی پوشاک و کیف و کفش
  • گونی ۶۰در۹۰ با وزن ۶۰ گرم جهت بسته بندی خوراک دام
  • گونی ۶۰در۹۰ با وزن ۷۰ یا ۸۰گرم جهت بسته بندی آرد
  • گونی ۶۰در۹۰ با وزن ۹۰تا ۱۱۰ گرم جهت بسته بندی قند و شکر
  • و…

قیمت گونی خوراک دام

جهت خرید گونی آرد و شکر و خوراک دام با قیمت ارزان می توانید تولید کنندگان کیسه گونی در همدان و اصفهان و تبریز و تهران مراجعه نمایید. بعنوان مثال قیمت گونی خوراک دام در تبریز و خرم آباد و قزوین با توجه به کیفیت تولید کارخانه ها و ماشین آلات گونی بافی و همچنین تعداد رنگ چاپ و گرماژ گونی متفاوت است .

قیمت گونی خوراک دام

برخی از تولیدکنندگان خوراک دام و طیور نیز به دنبال خرید گونی لمینت میباشند.  البته چاپ و دوخت گونی برای خوراک دام و طیور صادراتی در کشورهای اطراف از گونی های bopp با چاپ تصویر استفاده می شود . که بسیار گرانتر از انواع کیسه گونی خوراک دام در ایران می باشد. جهت استعلام قیمت گونی خوراک دام به صورت عمده می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام هفته تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

قیمت گونی چاپی

آخرین قیمت گونی قیرگونی در تابستان ۱۴۰۱ 

استفاده از گونی کنفی یا چتایی از سالهای بسیار دور در بسیاری از کشورها رواج داشته است. گونی کنفی از الیاف گیاه کنف در کشورهای هند و بنگلادش یا پاکستان تولید می‌شود . گونی کنفی در انواع مختلف به ایران نیز صادر می‌شود . برخی از انواع گونی کنفی وارداتی به شرح زیر می باشد:

  1. الیاف گیاه کنف
  2. نخ کنفی
  3. رول گونی کنفی
  4. گونی کنفی دوخته شده

قیمت گونی کنفی

رول گونی کنفی از سالیان بسیار دور جهت قیرگونی استفاده میشد. استفاده از گونی بنگال جهت قیرگونی برای حفاظت در برابر رطوبت بسیار کاربرد دارد. امروزه با توجه به تولید انواع ایزوگام هنوز از گونی کنفی جهت قیرگونی استفاده می شود. قیمت گونی قیرگونی با توجه به نوسانات ارز ارز و دلار مشخص می شود. زیرا رول گونی چتایی معمولا وارداتی می باشد.

قیمت گونی کنفی

البته برخی از کارخانجات در ایران که الیاف یا نخ گونی کنفی وارد می کنند، انواع رول گونی کنفی در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می کنند. کارخانجات در شهرهای اصفهان و شیراز و شهریار و لاهیجان و مشهد فعالیت می کنند . جهت خرید عمده استعلام قیمت گونی قیرگونی و کنفی به صورت رول یا کیسه گونی یا نخ می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و یا جستجو در اینترنت با تولیدکنندگان آشنا شوید و استعلام قیمت نمایید. رول گونی کنفی در کیفیت های مختلفی تولید می شود که به صورت معمول عبارتند از:

  • گونی بنگال درجه یک
  • گونی بنگال درجه دو
  • گونی بنگال درجه سه

قیمت گونی کنفی

استفاده از گونی بنگال درجه دو معمولاً جهت قیرگونی رواج دارد. البته با توجه به افزایش قیمت گونی قیرگونی گاهی از گونی کنفی در ساختمان جهت قیرگونی همراه با ایزوگام استفاده می‌شود. آخرین قیمت گونی در  تابستان ۱۴۰۱ در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. گونی بنگال درجه یک (7*45) متری ۲۵۰۰۰ تومان
  2. گونی بنگال درجه دو (9*45) متری ۲۲۰۰۰ تومان
  3. گونی بنگال درجه سه (11*45) متری ۱۹۰۰۰ تومان

قیمت گونی کنفی

جهت استعلام قیمت گونی قیرگونی بنگال و خرید عمده با ارزانترین قیمت در تهران و اهواز و اصفهان می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات کسب نمایید. جهت خرید گونی کنفی در سطح خرده فروشی یا دکوراسیون می توانید به ابزار فروشی ها و مصالح فروشی ها در سطح شهر نیز مراجعه نمایید.

قیمت گونی کامپوزیت

تولید کنندگان گونی کامپوزیت در  رشت و اصفهان

کیسه گونی در انواع مختلف طرح بسته بندی محصولات متنوع کاربرد دارد. برخی از محصولات باید درون کیسه های ضد آب بسته بندی شود. برخی محصولات دارویی و بهداشتی جهت حمل و نقل بسته بندی باید حتماً از کیسه های کامپوزیت استفاده کنند. صنایع مختلف از کیسه گونی در بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. برخی انواع کیسه گونی به شرح زیر می باشد:

  1. کیسه گونی لمینت
  2. کیسه گونی نایلون دار
  3. گونی کامپوزیت
  4. کیسه گونی صدفی
  5. کیسه گونی ساده
  6. گونی پلاستیکی جامبو
  7. کیسه گونی سیمان adstar
  8. و…

قیمت گونی کامپوزیت

تولید کیسه گونی کامپوزیت و لمینت با چاپ اختصاصی و تصویر بر روی کیسه گونی شهرهای مختلف فعالیت می کند که برخی از آنها عبارتند از:

  • کارخانه زرین کیسه در قم
  • کارخانه هشت بهشت در اصفهان
  • کارخانه ترمه بافت در تبریز
  • کارخانه آترون کیسه در تهران
  • کارخانه یکتا بافت در گرگان
  • کارخانه روناس پلیمر در اصفهان
  • و…

قیمت گونی کامپوزیت

جهت سفارش تولید انواع کیسه کامپوزیت و یا کیسه با چاپ تصاویر رنگی می توانید به این کارخانجات مراجعه نمایید .یا با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام هفته تماس گرفته و با ارزانترین قیمت ثبت سفارش نمایید. تولید کیسه کامپوزیت در چند مرحله انجام می شود .پس از تولید رول گونی گردباف در هنگام لمینت کردن رول گونی یک لایه کاغذ کرافت بر روی آن چسبانده می شود.

 

در اینجا فرایند تولید کیسه گونی کامپوزیت را مشاهده می فرمایید.

 

کیسه کامپوزیت در انواع مختلف تولید می شود .برخی از انواع کامپوزیت عبارتند از:

  1. کیسه کامپوزیت ۳لایه با کاغذ قهوه‌ای
  2. کیسه کامپوزیت ۳لایه با کاغذ سفید
  3. کیسه کامپوزیت ۴لایه با کاغذ قهوه‌ای
  4. کیسه کامپوزیت ۴لایه با کاغذ سفید
  5. کیسه پلی کامپوزیت مات
  6. کیسه پلی کامپوزیت براق
  7. کیسه پلی کامپوزیت شیشه‌ای
  8. و…

.قیمت گونی کامپوزیت

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

کیسه جامبو

کاهش قیمت فروش گونی جامبو صادراتی در ارومیه در 1403

قیمت گونی ارومیه و تبریز با توجه به قیمت خرید مواد اولیه و ابعاد و …

Message Us on WhatsApp
مشاوره